Kariéra

Pozice: Obchodní reprezentant / produktový specialista

Obor: Zdravotnické prostředky oboru chirurgie a rehabilitace

 

Jsi vynikající obchodník? Rád komunikuješ s lidmi? Orientuješ se v oblasti zdravotnictví a zdravotnických prostředků? Jsi cílevědomý a vytrvalý v tom, co děláš? Pokud jsi na všechny otázky odpověděl kladně, tak jsi ideální kandidát na pozici „Obchodní reprezentant / produktový specialista“se zaměřením na prodej zdravotnických prostředků.

 

Co u nás budeš dělat?
  • Tvým cílem bude navštěvovat zdravotnická zařízení (nemocnice, soukromé kliniky apod.) a poskytovat odbornou podporu stávajícím zákazníkům. Zároveň aktivně vyhledávat nové zákazníky a seznamovat je s portfoliem produktů z oblasti chirurgie a rehabilitace.
  • Zodpovídat za prodejní výsledky ve svěřeném regionu.
  • Poskytovat zákazníkům odborná školení zdravotnických prostředků.
  • Aktivně se účastnit odborných seminářů a kongresů.
  • Se svými kolegy rozvíjet a plánovat nové prodejní kampaně.

 

Co od Tebe požadujeme?
  • Vzdělání v oboru zdravotnictví podmínkou, SŠ/VŠ (zdravotní sestra, biomedicínský inženýr).
  • Minimálně 2 roky praxe v obchodní činnosti, zkušenost s prodejem defibrilátorů výhodou.
  • Znalost anglického jazyka a to alespoň na úrovni B1, abys zvládnul komunikaci se zahraničními dodavateli.
  • Skvělé obchodní, komunikační a prezentační dovednosti.
  • Uživatelskou znalost MS Office (zejména word, excel, powerpoint).
  • Technickou zdatnost.
Dále bys měl být…
  • Zkušený řidič, kterému nevadí být celý den na cestách a zároveň vlídně jednat na schůzkách se zákazníky.
  • Schopný naslouchat ostatním a pomáhat jim řešit jejich případné problémy.
  • Samostatný, aktivní a flexibilní, aby sis dokázal sám organizovat svůj denní pracovní program.
 
Co Ti můžeme na oplátku nabídnout a na co se můžeš u nás těšit?
  • Na přátelský tým kolegů, kteří Ti rádi pomohou s každodenními administrativními a jinými operativními úkoly.
  • Samostatnou práci, kde si svůj týdenní pracovní program budeš moci sám plánovat a organizovat. 
  • Čtyři dny v týdnu se budeš aktivně věnovat obchodním schůzkám, pátý den administrativní činnosti, kontaktování
    zákazníků 
    a domlouvání pracovních schůzek.
  • Na pravidelné odborné produktové školení.
  • Výborné mzdové ohodnocení včetně provizních odměn na základě Tvých prodejních výsledků.
  • Veškeré potřebné vybavení pro svou práci (notebook, mobil).
  • Služební automobil

 

Pracovní vztah: Hlavní pracovní poměr 
 
Termín nástupu: možný ihned
 
Místo práce: sídlo firmy Brno, region působnosti ČR - dle domluvy
 
Kontakt: Andrea Jedličková, BA (Hons), andrea.jedlickova@dnformed.cz, tel. +420 770 144 113